Saturday 30 April 2011

No Boyfriends . ^^


 Salam 1 Malaysia  dan Salam 1 blogg . HEHE . Ngeupdate lagi nampaknya saya . Aww . Da tengok tajuk diatas ? No Boyfriend ^^ . Ehe . Senanya aku nemu gamba ya tek time tengah ngeHeart gamba . Alula dapat inspirasi . hehe . Boyfriend tok sik lain sik bukan org yg takrang anggap paling special dlam ati nak ? tol sik ?And paling takrang susah mok lupak . Lagiklagik la nok dah lamak kapel ya . Tapi , yalatekk ujong nya . Break juak . P , sapa yg berkekalan ya bagusla . Btw , berGerek tok bagi aku banyak buroknya drpd baitnya . HUHU . bukan nok nganok . kelak aku pun bergerek wak bah . Just umur kita tokk jak . Gik mudak bah . CInta monyet tek nak . yala . Tok pat nyuroh takrang lalai dalam pelajaran . Cehh~ HEHE . Mun dah lalai ya gagal la alamatnya nak ? Tol sik ? Takrang perasan sik mun time kapel nak ? Duit diperlukan juak . Tauk sik kenak ? Pake beli Topup la . Bak kata org mun sik mesej lak pdah dh sik syang la pa la . Tol sik ? Yah . Mun rumah sebelah nyeBelah sik juak pa . P , ku rasa mesej juak kali nak ou . Sik kesah wak mun takrang pake dit dikpun . tok sik duit mak juak . Waduh~ Alu ngerepak aku . HAHA . Dahla cukup setakat tok . Sik idea gik dah . Babai Bloggie ;)

0 comments:

Post a Comment