Saturday 30 April 2011

Bye SBS ;'( Hye 7NP ;D

Salam 1 Malaysia . HEHE . Btw , Hello Bloggie readers . ;) Seminggu dah berlalu . Banyak ada jak kisah pahit manis nok dicita ku . Em . mun dapat eh . ku mok minggu ya jak lam hidup ku . tapi . kelak boring juak nak o. Mala perkara sama jak berlalu . 
First ku mok cita nok pahit 2 lok . Em . nok pahit nya . Aku keluar dari geng SBS . Mok tauk sik pa maksud group ya ? huhu . S-Santubong , B-Bako, S-Sambeay . Nama ex geng ku Edha sugest . Kacak sik ? HAHA . Pake nama kampung bah .XD . First . KBS nama geng mekrang . Aku sugest . Tapi yalah . Edha mok tuka . On jak . KBS maksudnya . Kami Budak Steady . Hehe . Rindu ngan SBS eh . Kinek ku just ok ngan Mimiek jak . Edha nektok 2323 mok tego aku . Sedeh ku eh . Sikpa ku paham gine rasa kau da . Btw , sikda gik M O N G A N girl time malam lakk . Miss kau doe . Waima , kita sik geng gik . Kau ngan Mimiek tetap besties ku sampe bila 2 . Mun ko baca tok nak ? Minggu depan harap 2 . Ko sudi tido lam bilit ku gikk . Miss ku mok nangga ko takut eh . hehe . Rindu wak mok eskep subuh ngan kau . Mimiek .. Sory gilakgilak k . Sik salu gilak layan kitak . Maklumlah , Bak kata kitak tekk . Org dah da geng baru tek nak . Bukan nak PALAT . Mek rindu mok kelai ngan kitakk . Waima sama bilit . Hubungan kita dah renggang wak . Hope pat sama cam dolok . Waima , sik geng gik . HUHU
Nok Manis nya tekk . hehe . After OUT dari SBS pada tarikh 28 March 2011 . Time Petang . Em , pada tarikh yg sama . Time solat Maghrib . Aku masuk GENG 7NP's . First 4NP's jak . Ada 3 org ahli baru . Antaranya AKU , Jie-Are and Atuel . Dalam geng tok aku sik rapat gilak ngan Atuel . Cam dolok kawan gia2 jak bh . huhu . Sik sangga juak aku pat masuk GENG tok . Umiey ajak bh . Dolok time awal taun nang K E L A I  jak keja  . HUHU . Nang lawak time ya . Hope kali tok berkekalan . Em , setakat tok jak la . Babai Bloggie ;D
      
                                                                                                                              Love , Kontod .

0 comments:

Post a Comment